Let op: om deze website goed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om Cookies aan te zetten. Meer informatie...

Overige Vragen

Wat is de levertijd bij afhalen?

Als het product op voorraad is, kunt u deze na betaling komen afhalen in de winkel (de openingstijden vindt u op deze website).

Is het artikel niet aanwezig in de winkel, dan gaan we dit voor u bestellen. Wanneer we verwachten dat de levertijd langer zal zijn dan op de website bij het artikel wordt aangegeven, stellen wij u daarvan op de hoogte.
Handig weetje: voor veel boeken en producten geldt dat als u het uiterlijk dinsdag bij ons bestelt, het in diezelfde week op donderdag geleverd wordt ?


Wat is de levertijd bij verzenden?

Voor informatie zie Verzenden & Retourneren?


Kan ik mijn bestelling ruilen?

Bent u niet tevreden met uw bestelling? U mag bij ons binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Voor meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden kijk op de pagina Verzenden & Retourneren.


Wat zijn de betaalmethoden?

Betalen in de winkel:
- contant geld
- (contactloos) pinnen
- Ezrabon
- Ezra Cadeaukaart
- VVV Bon of Cadeaukaart

Betalen via de website:
- Ideal*
- Ezra Cadeaukaart
- VVV Cadeaukaart

*Beschik je niet over de mogelijkheid met Ideal te betalen of is het toch handiger om te betalen via een overboeking of bij afhalen in de winkel, neem dan contact met ons op.


Op de website staat dat het artikel op voorraad is, maar ik moet er toch langer dan 3 dagen op wachten…?

Hoewel we ons uiterste best doen om de voorraad op de website up-to-date te houden, kan het helaas voorkomen dat de voorraadstatus op de website niet helemaal overeen komt met de daadwerkelijk voorraad. Het artikel is bijvoorbeeld dan net verkocht in de winkel. In dat geval gaan we het artikel zo snel mogelijk voor u bestellen.
In een ander geval kan het zo zijn dat het artikel wel op voorraad is, maar dat we niet in de gelegenheid zijn om het binnen 3 dagen op te sturen.
In beide gevallen zullen we u hiervan op de hoogte stellen en een indicatie van de vertraging geven.


Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

Bent u niet tevreden met een product of met onze service? Dan stellen we uw mening op prijs.

Neem hiervoor contact met ons op per e-mail info@bijbelwinkelezra.nl of bel direct met 045-5232770.

We proberen samen met u tot een oplossing te komen!